Digital crisis or redemption / Round table

21. 6. 2017 / Praha

Společnost Dimension Data uspořádala tradiční setkání za účasti významných manažerů kontaktních center v České republice.

S jejich vybranými názory na způsoby rozvoje zákaznické zkušenosti v českých podmínkách se můžete seznámit právě zde.

Východiskem pro diskusi bylo aktuální vydání Global Customer Experience Benchmarking Report společnosti Dimension Data.

Analytikou přímo k zákazníkovi

Analytické nástroje pomáhají personalizovat zákaznickou zkušenost. Analýza hlasových hovorů umožňuje lépe rozumět zákazníkům, lépe vyhodnocovat kampaně a být proaktivní. Tak, jako to dělají v innogy.

Digitální svět mění komunikaci s klienty

Zákaznická zkušenost se měří primárně na digitálních kanálech. Zejména mladá generace si žádá nové digitální komunikační kanály, jako například sociální sítě nebo online webový chat. Dalším krokem je využívání umělé inteligence, se kterou začíná i Česká spořitelna.

Reakce CX autorit na výsledky CX Benchmarking reportu 2017

Účastníků kulatého stolu jsme se zeptali, jak vnímají výstupy globálního reportu v porovnání s realitou v České republice. O své názory a postřehy se podělili zástupci ČEZ Zákaznické služby, EP Energy Trading, Českomoravské stavební spořitelny, ČSOB a České spořitelny.