Kombinujeme technologie předních výrobců a vytváříme unikátní řešení.
Dodáváme mimořádné zákaznické zkušenosti.
Customer Journey
Optimálně navržená Customer Journey znamená propojení všech dostupných komunikačních kanálů – hlasového volání, mobilních aplikací, webových formulářů, emailů, sociálních sítí. Řeší dilema tradičních kontaktních center, která se ocitla pod velkým tlakem, jak zvládat řízení omnikanálových komunikací a jak absorbovat stále rostoucí množství dostupných komunikačních kanálů.
Výhody Customer Journey
- Kontextový přehled o všech interakcích se zákazníkem
- Nižší náklady na řízení interakcí se zákazníkem
- Vyšší komfort a spokojenost zákazníka
Web Engagement
Web Engagement umožňuje v reálném čase monitorovat a analyzovat chování zákazníků na jednom z nejfrekventovanějších kanálů – na webových stránkách. A také ve správnou chvíli zasáhnout a pomoci mu k dokončení nákupu. Nenásilně a s péčí, jakou zákazníkům věnují prodejci v kamenných obchodech. Web Engagement vyhodnocuje nejefektivnější způsoby, jak pomoci k dokončení objednávky – odbornou radou, porovnáním zboží, nebo prostým doporučením.
Výhody Web Engagement
- O 30% více dokončených objednávek
- Osobní přístup a péče o zákazníka
- Lepší uživatelská zkušenost zákazníka
Mobilní aplikace
Snad ani nehovořme o četnosti využívání chytrých telefonů. Ta je jednoduše ohromná. A není pochyb, že využití jejich vlastností a zařazení mobilních aplikací jako jednoho z dalších komunikačních kanálů, může kontaktním centrům přinést mnoho výhod. Zejména ve chvíli, kdy se mobilní aplikace propojí se systémy kontaktního centra.
Výhody mobilních aplikací
- Zrychlení a vyšší komfort obsluhy zákazníka
- Využití lokačních služeb
- Snížení nákladů na obsluhu zákazníka
Call steering
Call Steering je inteligentní systém zpracování hlasu. V rámci Customer Journey zpracovává hlasový kanál dle předem nastavených pravidel, volajícímu umožní verbálně popsat svůj problém, analyzuje sdělené údaje a velmi přesně zákazníka přepojí na kompetentního pracovníka, který popsaný problém opravdu vyřeší. Automatizovaně a bez rizika lidské chyby.
Výhody Call Steeringu
- Automatizované a přesné směrování problémů na řešitele
- Rychlé a efektivní odbavení požadavků zákazníka
- Lepší uživatelská zkušenost zákazníka
Enterprise Workload Management
Jsou situace, kdy se cesta zákazníka k řešení jeho problému může nepříjemně zadrhnout. Když dojde na řešení offline úkolů, produktivita kontaktních center obvykle strmě klesá. Supervizoři přiřazují úkoly řešitelům mechanicky, v horším případě si agenti sami vybírají, co a kdy řešit. EWM umožňuje automaticky distribuovat offline požadavky podle jejich priorit buď na agenty kontaktního centra, nebo na pracovníky podpůrných útvarů.
Výhody Enterprise Workload Management
- Automatizovaná distribuce práce a zátěže
- Rychlejší vyřizování požadavků zákazníka
- Vyšší spokojenost zákazníka s kvalitou řešení
Videochat
Vizuální komunikace je standardem, na který jsou klienti zvyklí díky široce dostupným aplikacím typu Skype nebo třeba FaceTime. Hovor z očí do očí má řadu výhod a je snadné z něj vytvořit další komunikační kanál. Jednodušší navigace, lepší čtení emocí klienta a též schopnost lépe reagovat na jeho připomínky. Ve spojení s Co-browsingem též dokonalá možnost vzdálené podpory klienta, která se příliš neliší od skutečného setkání u jednoho stolu.
Výhody Videochatu
- Osobní přístup k zákazníkům
- Efektivní řešení problémů
- Účinná podpora zákazníků
Social Engagement
Sociální sítě se staly nezbytnou komunikační výbavou celé generace lidí. Pro kontaktní centra jsou dalším z řady kanálů, které je výhodné zařadit do komunikačního portfolia. A nejde jen o přímou komunikaci se zákazníkem, ale sociální sítě jsou zároveň zdrojem masivní propagace v případě, že zkušenost zákazníka stojí za sdílení. A skvělá zkušenost přesahující tradičně nastavená očekávání obvykle za sdílení stojí. Vždyť to znáte sami.
Výhody Social Engagement
- Osobní přístup k zákazníkům
- Efektivní řešení problémů
- Účinná podpora zákazníků
Workforce Optimization
Workforce Optimization je soubor funkcionalit a řešení, které společně vytvářejí koncept celkového přístupu k efektivnímu řízení kontaktního centra. Základem je přitom jednotné směrování a integrace všech komunikačních kanálů do jednoho celku – takzvané omnichannel komunikace. Díky tomuto přístupu je možné řídit celý systém velmi efektivním způsobem – plánovat kapacity, řídit kvalitu, automatizovat hodnocení a školení a vytvářet knihovnu osvědčených postupů.
Výhody Workforce Optimization
- Optimalizace kapacit a plánování
- Vyšší efektivita provozu
- Nižší provozní náklady
Analytics
Kontaktní centra obvykle shromažďují obrovská množství strukturovaných i nestrukturovaných informací o klientech a jejich interakcích. Bohužel, tato data obvykle zůstávají nevytěžena a přitom se v nich skrývá doslova magický potenciál. Propojení a analýza těchto dat se mohou pozitivně promítnout jak do zvýšení efektivity rutinních činností, tak i do celkové zkušenosti zákazníka se službami kontaktního centra.
Výhody Analytického vytěžování dat
- Kontextový přehled o všech komunikacích na všech kanálech
- Personalizace komunikací a vyšší efektivita prodejních aktivit
- Lepší zkušenosti zákazníků
Hlasová biometrie
Hlasová biometrie zpracovává jedinečné biologické charakteristiky hlasového projevu volajícího – hlasový otisk. Biometrické systémy s podporou automatického rozpoznávání hlasu mohou navíc pracovat s klíčovými slovy i otevřenými otázkami. Autentické záznamy hovorů je tak možné zařadit k dalšímu analytickému zpracování společně se záznamy z ostatních kanálů.
Výhody Hlasové biometrie
- Analyzovatelná hlasová data včetně možností sémantické a emoční analýzy
- Vysoce bezpečný způsob ověřování volajících
- Rychlé odbavování zákazníků